Pas za uteži čez ali pod mednožnim trakom? #AskMark #scuba @ScubaDiverMagazine


Pas za uteži čez ali pod mednožnim trakom? #AskMark #scuba @ScubaDiverMagazine

Alberto r
@albertor7910
Živjo Mark, odlična vsebina. Pri konfiguraciji DIR-hrbtna plošča IN krilo-kje priporočate pas za uteži, na vrhu mednožnega pasu ali pod njim, kar pomeni, da je prva stvar na ali zadnja stvar. Hvala #askmark

#scuba #potapljanje #scubadiver
POVEZAVE

Pridružite se temu kanalu za dostop do ugodnosti:
https://www.youtube.com/channel/UCkoJu-OVU7qc-xbWozSMRKQ/join

PODPIRAJ KANAL
Kanal lahko podpirate na tri preproste načine;

1. dne YouTube s Super Chatom ali postanite oboževalec SDM Army in pridobite dostop do ekskluzivnega zgodnjega dostopa do videoposnetkov, emojijev, vzklikov in odgovorov na pereča vprašanja https://www.scubadivermag.com/audioseries

2. Za naslednje nakupe potapljanja uporabite našo partnersko povezavo

Oprema – https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear
Hoteli – https://www.scubadivermag.com/affiliate/hotels
Leti – https://www.scubadivermag.com/affiliate/flights
Najem avtomobila – https://www.scubadivermag.com/affiliate/car-hire

3. Naročite se na enega od naših print or digitalni revije

Potapljač Revija Tiskana izdaja – https://www.scubadivermag.com/subscriptions/UK
Tiskana izdaja Scuba Diver ANZ – https://www.scubadivermag.com/subscriptions/ANZ
Tiskana izdaja Scuba Diver North America – https://www.scubadivermag.com/subscriptions/North-America
Digital Prepustnica – https://www.scubadivermag.com/subscriptions/digitalni-Passau
Knjigarna – https://www.scubadivermag.com/subscriptions/book-shop

╔═╦╗╔╦╗╔═╦═╦╦╦╦╗╔═╗
║╚╣║║║╚╣╚╣╔╣╔╣║╚╣═╣
╠╗║╚╝║║╠╗║╚╣║║║║║═╣
╚═╩══╩═╩═╩═╩╝╚╩═╩═╝

https://www.scubadivermag.com/youtube/naroči se

Oglejte si naš najbolj gledan videoposnetek https://www.scubadivermag.com/youtube/najbolj gledan

Oglejte si najnovejši videoposnetek https://www.scubadivermag.com/youtube/najnovejši-video

Oglejte si naše videoposnetke samo za člane https://www.scubadivermag.com/youtube/members-only

Spletna stran: https://www.scubadivermag.com Potapljanje, Podvodna fotografija, namigi in nasveti, ocene potapljaške opreme
Spletna stran: https://www.divernet.com Scuba News, Podvodna fotografija, Namigi in nasveti, Poročila o potovanjih
Spletna stran: https://www.godivingshow.com Edina potapljaška razstava v Združenem kraljestvu
Spletna stran: https://www.rorkmedia.com Za oglaševanje znotraj naših blagovnih znamk

Spremljajte nas na družbenih omrežjih
FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag
TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine

Povezava do partnerja Scuba.com: https://imp.i302817.net/AWm4d7 #scuba #scubadiving #scubadiver Postanite oboževalec: https://www.scubadivermag.com/join Nakupi opreme: https://www.scubadivermag.com /affiliate/dive-gear -------------------------------------------------- --------------------------------------- NAŠA SPLETNA MESTA Spletna stran: https://www.scubadivermag .com ➡️ Potapljanje, podvodna fotografija, namigi in nasveti, spletna stran z ocenami potapljaške opreme: https://www.divernet.com ➡️ Spletna stran z novicami o potapljanju, podvodna fotografija, namigi in nasveti, poročila o potovanjih: https://www.godivingshow. com ➡️ Edini Dive Show v Združenem kraljestvu Spletna stran: https://www.rorkmedia.com ➡️ Za oglaševanje znotraj naših blagovnih znamk ----------------------- -------------------------------------------------- ---------- SLEDITE NAM NA DRUŽBENIH MEDIJEH FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag INSTAGRAM: https://www.instagram.com /scubadivermagazine Sodelujemo s https://www.scuba.com in https://www.mikesdivestore.com za vso vašo osnovno opremo. Razmislite o uporabi zgornje pridružene povezave za podporo kanalu. 00:00 Uvod 00:52 Čas oglasa 01:51 Signalne metode 04:07 Osnovni ročni signali 09:56 Ročni signali s številkami za potapljaško opremo 11:09 Ročni signali za stvari 14:14 Signali za dihalne poti 16:16 Površinski ročni signali

Pridružena povezava Scuba.com:
https://imp.i302817.net/AWm4d7

#scuba #potapljanje #scubadiver

Postanite oboževalec: https://www.scubadivermag.com/join
Nakupi opreme: https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear
-------------------------------------------------- ---------------------------------
NAŠE SPLETNE STRANI

Spletna stran: https://www.scubadivermag.com ➡️ Potapljanje, podvodna fotografija, namigi in nasveti, ocene potapljaške opreme
Spletna stran: https://www.divernet.com ➡️ Novice o potapljanju, podvodna fotografija, namigi in nasveti, poročila o potovanjih
Spletna stran: https://www.godivingshow.com ➡️ Edina potapljaška razstava v Združenem kraljestvu
Spletna stran: https://www.rorkmedia.com ➡️ Za oglaševanje znotraj naših blagovnih znamk
-------------------------------------------------- ---------------------------------
Sledite nam na socialnih medijih

FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag
TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine

Sodelujemo s https://www.scuba.com in https://www.mikesdivestore.com za vso vašo osnovno opremo. Razmislite o uporabi zgornje pridružene povezave za podporo kanalu.
00: 00 Uvod
00:52 Čas za oglas
01:51 Signalne metode
04:07 Osnovni znaki z roko
09:56 Ročni signali s številkami za potapljanje
11:09 Ročni signali za stvari
14:14 Signali dihalnih poti
16:16 Ročni signali na površini

YouTube Video UEw2X2VCMS1KYWdWbXFQSGV1YW84WVRHb2pFNkl3WlRSZS42MzE1QTJBMEI3NjI4Rjk5

Scuba Essential Ročni signali #scuba #signal

@dekkerlundquist5938 #ASKMARK Pozdravljeni Mark, med potapljanjem sem se pred kratkim pogovarjal z izkušenim potapljačem, ki se je potapljal z dvojčki, vendar na njih ni imel razdelilnika, tj. vsaka jeklenka je imela prvo stopnjo s primarnim in SPG. Ena jeklenka je imela nizkotlačno polnilo za njegov BC. Kakšne so prednosti in slabosti postavitve razdelilnika v primerjavi z neodvisnimi dvojčki? #scuba #scubadiving #scubadiver POVEZAVE Postanite oboževalec: https://www.scubadivermag.com/join Nakupi opreme: https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear ---------- -------------------------------------------------- ----------------------- NAŠA SPLETNA MESTA Spletna stran: https://www.scubadivermag.com ➡️ Potapljanje, podvodna fotografija, namigi in nasveti, ocene potapljaške opreme Spletna stran: https://www.divernet.com ➡️ Novice o potapljanju, podvodna fotografija, namigi in nasveti, poročila o potovanjih Spletna stran: https://www.godivingshow.com ➡️ Edina potapljaška razstava v Združenem kraljestvu Spletna stran: https:// www.rorkmedia.com ➡️ Za oglaševanje znotraj naših blagovnih znamk -------------------------------------- -------------------------------------------------- SLEDITE NAM NA DRUŽBENIH MEDIJEH FACEBOOK : https://www.facebook.com/scubadivermag TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine Sodelujemo s https://www.scuba.com in https ://www.mikesdivestore.com za vso vašo osnovno opremo. Razmislite o uporabi zgornje pridružene povezave za podporo kanalu. 00:00 Uvod 00:40 Kaj je smisel samostojnih dvojčkov? 01:06 Odgovor

@dekkerlundquist5938
#ASKMARK Pozdravljeni Mark, med potapljanjem sem se pred kratkim pogovarjal z izkušenim potapljačem, ki se je potapljal z dvojčki, vendar na njih ni imel razdelilnika, tj. vsaka jeklenka je imela prvo stopnjo s primarnim in SPG. Ena jeklenka je imela nizkotlačno polnilo za njegov BC. Kakšne so prednosti in slabosti postavitve razdelilnika v primerjavi z neodvisnimi dvojčki?

#scuba #potapljanje #scubadiver
POVEZAVE

Postanite oboževalec: https://www.scubadivermag.com/join
Nakupi opreme: https://www.scubadivermag.com/affiliate/dive-gear
-------------------------------------------------- ---------------------------------
NAŠE SPLETNE STRANI

Spletna stran: https://www.scubadivermag.com ➡️ Potapljanje, podvodna fotografija, namigi in nasveti, ocene potapljaške opreme
Spletna stran: https://www.divernet.com ➡️ Novice o potapljanju, podvodna fotografija, namigi in nasveti, poročila o potovanjih
Spletna stran: https://www.godivingshow.com ➡️ Edina potapljaška razstava v Združenem kraljestvu
Spletna stran: https://www.rorkmedia.com ➡️ Za oglaševanje znotraj naših blagovnih znamk
-------------------------------------------------- ---------------------------------
Sledite nam na socialnih medijih

FACEBOOK: https://www.facebook.com/scubadivermag
TWITTER: https://twitter.com/scubadivermag
INSTAGRAM: https://www.instagram.com/scubadivermagazine

Sodelujemo s https://www.scuba.com in https://www.mikesdivestore.com za vso vašo osnovno opremo. Razmislite o uporabi zgornje pridružene povezave za podporo kanalu.
00: 00 Uvod
00:40 Kaj je smisel neodvisnih dvojčkov?
01:06 Odgovor

YouTube Video UEw2X2VCMS1KYWdWbXFQSGV1YW84WVRHb2pFNkl3WlRSZS44QjI0MDE3MzFCMUVBQTkx

Kaj je smisel neodvisnih dvojčkov? #askmark

Ali še vedno potrebujemo samohodne puške? #askmark #scuba

OSTANIVA V STIKU!

Prejmite tedenski pregled vseh Divernetovih novic in člankov Maska za potapljanje
Ne pošiljamo neželene pošte! Preberite našo z varovanjem zasebnosti za več informacij.
Prijavi se
Obvestite
gost

25 Komentarji
Večina jih je glasovala
Najnovejši najstarejši
Vgrajene povratne informacije
Oglejte si vse komentarje
Woody
Woody
1 letom

Glede integriranih žepov za uteži: samo nasvet. Po tem, ko mi je nekaj pomotoma padlo (par jih je na dnu jezera Erie), sem se zatekel k temu, da sem nanje pritrdil varnostno vrvico z zaskočnim vijakom za hitro sprostitev. Nikoli mi ni bilo treba v nujnih primerih zavreči uteži in od takrat nisem izgubil niti enega žepa. Ko se potapljam s čolnom, lahko odstranim svoje žepe in sprostim zaponke, da jih predam nekomu na krovu. V nujnih primerih lahko zaskočki hitro sprostijo uteži.

Bee Kay
Bee Kay
1 letom

#askmark Ali boste imeli dostop do novega potapljaškega računalnika MARES sirius za pregled. Videti je kot odličen izdelek.

Revija Scuba Diver
Revija Scuba Diver
Odgovori na  Bee Kay
1 letom

Upam, da sem ne tako dolgo nazaj govoril z Maresom, da bi se dokopal do nove opreme.
Sirius izgleda dobro, glede na to, kar sem do zdaj videl, imam dobre vibracije Teric / Descent

Mieszko G
Mieszko G
1 letom

Čudovit video! Nadaljuj z dobrim delom!

Rogier Janssen
Rogier Janssen
1 letom

#askmark Pozdravljeni še enkrat. Hvala za vaš prejšnji odgovor v zvezi z mojo prosto tekočo okto. Dal bom preveriti. Ta novi videoposnetek me je spomnil na povezano vprašanje, o katerem sem se nedavno spraševal. Zdaj, ko postajam bolj sproščen in spreten pod vodo, potrebujem manj svinca/balasta kot prej. Ko uporabljam jekleni rezervoar in 5 mm neoprensko obleko, ne potrebujem več kot 4 kg sladke vode, morda manj. Z mojo jekleno hrbtno ploščo XDeep, ki že tehta približno 3.5 kg, bi lahko dal morda samo 0.5 kg v vsakega od dveh žepov za obrobo na traku odmikača in ne bi uporabljal nobenih žepov za hitro sprostitev uteži (ali pasu za uteži), vendar bi tako zlahka ostal brez odlagalna teža. Kaj bi priporočili v tej situaciji? Malo svinca v žepih za hitro odpenjanje ali na pasu za varnost, ali se jih znebim za udobje in uporabim samo majhne obrobe žepov na mojem paščku? Tudi v slani vodi s 3-5 mm bi se verjetno lahko izognil samo z uporabo trim žepov z nekaj majhnimi utežmi. In kaj, ko dejansko ne potrebujem nobene dodatne teže, če se izkaže, da je že sama zadnja plošča dovolj?

Revija Scuba Diver
Revija Scuba Diver
Odgovori na  Rogier Janssen
1 letom

Ne pozabite, da je vaš stari BCD morda imel nekaj vzgona, ki ga ne nosite več. Zato morda ni tako preprosto prilagoditi pas za uteži. Poleg tega suha teža opreme ni enaka plovnosti.

Vedno bi imel nekaj sledi, ki bi jih lahko opustil, če ne bi mogel dobiti +ve iz kakršnega koli razloga. Predstavljati si morate najslabši možni scenarij, ko je vaša cev BCD prerezana in ne morete dodati zraka v svoj BCD. Morate se nekako vrniti na površje.

Prav zdaj je čas za kontrolne potope s prijateljem v plitvi vodi, da vidite, kakšen je vaš novi BCD. Najprej poskusite brez dodatnega kabla, samo vaš BCD s skoraj praznim cilindrom in vso vašo običajno opremo. _Ne bi_ smeli_ se potopiti in ostati pod 3 m (ne pozabite izdihniti, ko se dvignete). Če se vrnete na površje, dodajte 2 kg svinca na pas za uteži in si ga nadenite. Nato poskusite znova, dokler ne boste lahko udobno lebdeli na 3 m. Če lahko ostanete pod vodo brez kakršnih koli dodatnih uteži, morate razmisliti o tem, da bi s seboj prinesli kakšen dodaten način za doseganje povečane plovnosti, kot je dvižna vreča ali suha obleka. Pripraviti se morate na scenarij, ko v svoj BCD ne morete dodati zraka

Rogier Janssen
Rogier Janssen
Odgovori na  Rogier Janssen
1 letom

@Scuba Diver Magazine Ah, nisem bil jasen, oprostite.

Situacija 1: v Egiptu sem dejansko uporabil svoj novi XDeep Zen s 3.5 kg jekleno hrbtno ploščo in končal teden s 5 kg svinca: 4 kg v žepih za hitro sprostitev, 1 kg v obrobnih žepih na zgornjem traku nastavka. To je bilo v slanem Rdečem morju, oblečen v popolnoma novo 5 mm neoprensko obleko. Ker sem se še vedno zlahka spustil (potopil) s 50 bari ali manj, sem ugotovil, da še vedno nisem pravilno obtežen (ali pa sem v tem tednu postal bolj izkušen in sproščen z mojo novo opremo), tako da bi naslednjič v slani vodi verjetno moral narediti preverjanje teže se začne s 3-4 kg svinca ali celo manj.

Situacija 2: Prejšnji teden sem najel Mares jakno BCD s hitrimi žepi in 10l jeklenim rezervoarjem za potapljanje v sladki vodi (TODI, Belgija), v žepe sem takrat spravil 4kg. Nisem imel nobenih težav pri spuščanju in hitro sem moral dodati zrak v svoj BCD. Čeprav se strinjam, da ne vem natančno, kakšna je razlika v plovnosti XDeep v primerjavi s tistim Maresom, sem lahko povsem prepričan, da bo ta bp/w z jekleno zadnjo ploščo veliko manj ploven kot tisti Maresov jopič. Zato sem lahko prepričan, da bom z mojim XDeep bp/w potreboval manj kot 4 kg sladke vode.

Od tod moje vprašanje, kaj naj naredim, ko bi teoretično lahko dal ves svinec, ki ga potrebujem, če ga sploh imam, v obrobne žepe na pasu za kamero, ker bi to lahko naredil že v Rdečem morju, če bi želel, in potreboval bom manj svinca v sladki vodi. Torej, kljub temu, da nisem dobro razložil, ste vseeno odgovorili na moje vprašanje. :) Moram priznati, da nisem pomislil na scenarij, kjer sploh ne bi mogel napihniti svojega BCD, v tem primeru se popolnoma strinjam, da potrebujem drug način za doseganje pozitivne plovnosti in da imam ves svoj povodec na hrbtu, ni t dobra ideja.

Verjetno me je zmotilo to, da sem dejansko videl in slišal več izkušenih potapljačev, ki so mi povedali, da pri uporabi jeklene hrbtne plošče v sladki vodi ne uporabljajo nobenega svinca.

Sam Moyers
Sam Moyers
1 letom

Mark, ko si prvič odgovoril "pod", sem si mislil: "WTF! Se hecaš?!« In sem ga skoraj ugasnil. Ampak že nekaj časa te opazujem in čeprav se včasih ne strinjam z vsemi tvojimi nasveti, vem, da si zelo izkušen.
No, razumel si me. Vaša razlaga je bila temeljita in dobro zastavljena. Razumem in sprejemam, zakaj mora biti pas za uteži pod mednožnim pasom.
Hvala vam. 👍

Revija Scuba Diver
Revija Scuba Diver
Odgovori na  Sam Moyers
1 letom

Hvala Sam. Ja, narobe se mi zdi, da ga 'ujamemo' spodaj. Ko večina potapljačev pride do stopnje nošenja mednožnega traku, so že dovolj disciplinirani in imajo večjo težo, da lahko rešijo težave. To ali samo integrirane uteži ...

Sam Moyers
Sam Moyers
Odgovori na  Sam Moyers
1 letom

@Scuba Diver Magazine Se popolnoma strinjam. Izkušeni potapljač, ki želi mednožni trak, bo razmišljal o večini možnih težav in rešitvah veliko preden se bo dejanska težava pojavila in rešil situacijo.

Jožef Drakula
Jožef Drakula
1 letom

😎👍🇵🇭🤿Hvala Mark dobre informacije!

Mj
Mj
1 letom

#AskMark .Živjo Mark! Hvala za vaše delo in vašo strast. Kdaj boste ocenili ali nam podali mnenje o novih suhih oblekah Apeks Termiq Dry in Termiq Dry advance? hvala

Revija Scuba Diver
Revija Scuba Diver
Odgovori na  Mj
1 letom

Ja, videl jih bom na GO Diving Showu in upam, da bom vzel vzorec za video. Apeks mi ta teden pošilja računalnik DSX, pogovarjali smo se tudi o suhih oblekah. Torej, ne bi smelo miniti dolgo, preden ga dobim v roke.

James Aurich
James Aurich
1 letom

žal buckels ne vedra

Alberto r
Alberto r
1 letom

hvala za odgovor🤘

James Aurich
James Aurich
1 letom

Z zadnjo ploščo in krilom. Morali bi imeti vedra v nasprotnih položajih za sprostitev. Na ta način ne sprostite bcd, ko je treba sprostiti uteži. Včasih smo to učili s konjsko ovratnico in bcd.

Dale Richardson
Dale Richardson
1 letom

#ASKMARK Živjo Mark, poslušal sem tvoj nasvet in počakal, da dobim potapljaški računalnik z vključenim rezervoarjem. Dobil sem Suunto Eon Core s podom za samo 50 GBP več kot samo računalnik, hvala za nasvet! Moje vprašanje se zdaj nanaša na pritrditev na prvo stopnjo. Ali ga priključim neposredno ali prek kratke cevi in ​​če da, kakšna je najboljša dolžina kratke cevi? Ponovno zelo cenjen, Dale

Revija Scuba Diver
Revija Scuba Diver
Odgovori na  Dale Richardson
1 letom

Veliko potapljačev, vključno z mano, je oddajnik namestilo na kratko 15 cm / 6-palčno HP cev. Preprečuje le uporabo oddajnika kot ročaj ali zalet v stvari. Ko so na kratki cevi, se lahko premikajo, če nanje naletijo, vendar se lahko zlahka poškodujejo, če so pritrjeni neposredno na 1. stopnjo.
Oddajniki Suunto so običajno opremljeni z vrtljivimi zatiči za povezavo s cevjo, tako da bi morali biti pripravljeni na cev poljubne dolžine, ki jo želite. Toda večina potapljačev uporablja le kratko cev dolžine 15 cm / 6 palcev.

Dale Richardson
Dale Richardson
Odgovori na  Dale Richardson
1 letom

@Scuba Diver Magazine hvala!

William Sweet
William Sweet
1 letom

#askMark, kakšno je vaše stališče do vodstvenega bontona, ko ste v živo na krovu čolnov. Zdi se, kot da se zataknejo zjutraj in med potopi. Ker sem bil na nekaterih čolnih, ki imajo samo enega, se potapljam v hladni vodi s suho obleko. Dive mojstri vse poženejo v vodo, jaz pa še vedno čakam, da pridem na vrsto na porcelanastem prestolu

Revija Scuba Diver
Revija Scuba Diver
Odgovori na  William Sweet
1 letom

Pridite tja čim prej in načrtujte svojo hidracijo. Tisti potop, ki mi je ostal v glavi, sem končal potop, ker sem bil obupan na 30 m, zadrževal sem ga že 15 minut. Končan potop, nazaj na palubo, oprema brez opreme in čakam na tega drugega potapljača, ki se mafija pred glavo, zdaj pa moram iti že dobro uro.

Vljudno jo vprašam, če namerava uporabiti glavo in reče, da ne. V naslednjih nekaj minutah poskušam sleči svojo suho obleko za zadnji vstop v tej omari za glavo in moram 'iti' čez svojo suho obleko in tesnilo na vratu.

Načrtujte odmore v kopalnici in pijačo vnaprej. Tudi če ti ni treba iti, če je glava prazna, vsaj poskusi iti. In če to ne uspe, namestite P-ventil na suho obleko. Doda kup dodatnih težav, vendar lahko vsaj 'greste', ko morate v vodo.

William Sweet
William Sweet
Odgovori na  William Sweet
1 letom

@Scuba Diver Magazine P-ventil ali plenica po vašem mnenju?

Thomas Terns
Thomas Terns
1 letom

Hej Mark, hvala za vso tvojo pomoč, to zelo cenim. Moje vprašanje je za respiratorsko ogrlico, za primarni ali Octo? #askmark

Revija Scuba Diver
Revija Scuba Diver
Odgovori na  Thomas Terns
1 letom

Odlično vprašanje! Res je odvisno od nastavitve regulatorja ...

Ogrlice so lahko za oboje, vendar je odvisno od tega, kako darujete v situaciji, ko ni zraka. Za "tradicionalno" nastavitev regulatorja, kjer podarite svoj Octopus. Ogrlico bi dal na primarno. Na ta način, če je 2. stopnja brcnjena iz mojih ust, ne bo daleč, da jo obnovim.

Pri nastavitvi 'primarnega darovanja', če je vašemu prijatelju zmanjkalo zraka, vzamete primarni iz svojih ust in mu ga podarite. Nato zamenjate svojega nadomestnega na ogrlici okoli vratu. torej je vaš nadomestek na ogrlici.

Čez nekaj dni se bo pojavilo podobno vprašanje, ki si ga lahko ogledate.

Haykel LEHIBA
Haykel LEHIBA
1 letom

Hvala 👍👍👍

Povežite se z nami

25
0
Prosim, prosim, komentirajte.x